Daaaar ben ik weer!!! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Femke - WaarBenJij.nu Daaaar ben ik weer!!! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Femke - WaarBenJij.nu

Daaaar ben ik weer!!!

Blijf op de hoogte en volg Femke

27 September 2014 | Australië, Bondi

Jaaa hallo daar ben ik weer! Het heeft eventjes geduurd voor een update, maar ik denk dat dat alleen maar een heel goed teken is ;-) Ik heb echt al zoveel gezien, meegemaakt en gedaan dat de tijd is omgevlogen! Ik zit hier nu bijna alweer een maand! Het lijkt alsof ik hier al veel langer woon en ik ervaar hier zulke geluksmomentjes! Wat heb ik toch een geweldig leven en wat is het hier fantastisch mooi =)! En de combinatie als au pair werken en vrijdag t/m de zondagen vrij is echt te relaxed! Iedereen die ik spreek verbaast hoe goed ik dit heb geregeld hier haha. Ik ken Bondi ook al aardig goed en heb dan ook wel door dat het een echt dorp is. Iedereen kent elkaar en de verhalen gaan dan ook snel. Felicia en ik waren uitgenodigd voor een houseparty van Carlijn (ook uit Amsterdam). Zij woont met 3 aussies in een super vet huis in Bondi! Tijd om de locals dus hier te leren kennen! Want het was een combi party van Carlijn en die 3 aussies, de een kwam er nieuw wonen en de ander was jarig of ging er juist weg. Zoals alle party’s hier was dit ook een BYO-Party dusss… Bring your own! Alcohol is hier super duur, dus niemand geeft elkaar dan ook rondjes in de kroeg o.i.d. Wij hadden een fles Gin gehaald voor !!40 dollar.. haha kan je nagaan! Ook een verschil met NL is dat alle feestjes hier veel eerder beginnen. Zo begon deze party al om 7pm en rond 12pm was iedereen zo’n beetje al dronken. Met een DJ in het huis, alsof het niks is, en de welbekende rode drinkbekers ging de party door tot een uurtje of 2 half 3 totdat de politie kwam aankloppen. Haha deze party leek net zoals de party’s in films, de politie was niet al te vriendelijk en schreeuwde uiteindelijk door het huis heen dat iedereen het huis moest verlaten. IMMEDIATELY! Het bleek geen grap te zijn! ;-) Grappig was wel dat ik Felicia en Carlijn amper heb gezien op deze party aangezien we alleen maar met aussies stonden te praten! Een teken van heel veel gezelligheid denk ik zo!! Ook weer leuke mensen leren kennen en uiteraard wat nummers uitgewisseld!
De week erop had ik in hetzelfde huis een BYO BBQ party met een groepje Nederlanders. Ik vertelde dat ik een Australische jongen had leren kennen op de houseparty en dat hij me mee wilden nemen voor een date die zaterdag erop al om 10am! De NL jongens moesten heel hard lachen en zeiden tegen me dat hij me waarschijnlijk als een koningin ging behandelen en de hele dag mee op pad zou nemen, want zo zijn de aussie boys hier hahahaha. Ik vond 10am wel een beetje aan de vroeg kant met een katerhoofd dus ik heb het naar half 1 kunnen rekken! Toen de tijd rijp was was ik toch best wel een beetje zenuwachtig hahahahaha WTF ga ik eigenlijk doen met hem???? Maar ach, ik dacht ik leef maar een keer YOLOOO letssssss go! En jahoor daar stond ie met zn dikke bak voor de deur om me op te pikken. De enige mededeling in de SMS was “I’ll take you somewhere cool” dus ik was heel erg benieuwd waar we heen gingen. De date heeft de hele dag geduurd en we zijn echt naar hele mooie plekken geweest. Een super mooi strandje wat alleen de locals hier kennen met uitzicht over de stad en super helder blauw/groen water. De huizen zijn daar niet normaal hoe duur en het leek een beetje op Malibu beach in California. Daarna burgers gaan eten bij een van de lekkerste tentjes, aangezien we beide een hangover hadden. Moest wel weer lachen om mijn Engels hoor, het ging soms echt nergens over hahahahaha, gelukkig kon hij erom lachen en vertelde dat hij ooit een Zweeds vriendinnetje had gehad en niet wist dat zij zo grappig was totdat ze in het Zweeds tegen haar vriendinnen praatte en iedereen super hard moest lachen om haar. Taal is zo belangrijk! Ik denk dat hij het wel lekker rustig vond met mij hahahahahaha wat een belevenis weer! Hij heeft trouwens een geweldig aardige huisgenoot, maar die gast ziet er echt niet uit. Alsof hij zo uit een prodent tandpasta reclame komt lopen, zo’n fake smile heb ik echt nog nooit gezien hahahahaha!!! Hij zou ook door kunnen voor de look a like Ken van Barbie, maar ach hij is senior surfinstructor dus ik moet hem nog even te vriend houden ;-)!
Nu zijn we weer een halve week verder en heb ik gister nog met deze beruchte boy Thais gegeten bij een restaurantje in Bondi. Super gezellig gehad, again..! Maar ik zal jullie beloven dat ik niet verliefd wordt hier ;-) Ik heb wel door dat hij mij wel ziet zitten aangezien hij het de hele tijd heeft over wat we nog meer kunnen gaan doen binnenkort. En mij ALTIJD thuis brengt met zn auto als een echte gentleman, maar zo zijn die jongens hier echt! Ik ben daar helaas iets te nuchter voor haha dus Ill take it easy! ;-)
Vrijdag is het trouwens zover! Ik ga in Darlinghurst wonen yeahhH!! Heb net mijn contract binnen en moet dat even ondertekenen en de rooftop room 31 in Yuronghouse is voor mij! =) Ik kan echt niet wachten! Ook wel weer gek dat ik wegga uit dit huis, maar dan heb ik wel een leuke combinatie. Doordeweeks bij het strand, in het weekend in de stad! Ik zeg top combinatie =D!!
Ik zal jullie niet langer vervelen vandaag JOEEE!! XXXTake care

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Femke

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 2159

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

04 September 2014 - 01 Maart 2014

Australië

Landen bezocht: